Pesilat Cilik

Profile
Nama: Mohd Syarif Hidayatullah B. Jamalul Arifin
Umur: 4 tahun
Hobi: Membuat Sepah dan  bermimpi sampai ke bintang
Posisi: Center

Hello reader,
entry kali ni saya nak share cerita tentang pesilat cilik (adik saya)
balik jer cuti sem ny..belum sempat rehat after penat seharian dalam bas,
terus dijamu dengan kerenah adik-adik

adik: ya, nak tengok x adik silat
saya: mana meh cini kakak tengok

dyer pun dengan bangga nyer menunjukkan kepakaran dyer membuka netbook padahal baru 4 tahun, dulu saya masa kecil tak merasa benda-benda cam ni..bukan setakat netbook, ipad la apalah , sejak lama tak balik rumah ni, macam-macam dah ada(jealous den)

adik: ni adik silat tp x cantik, bnyk salah...blablablablabla
saya: tak delah, pandai nyer adik silat..berani adik silat kat depan orang ramai..pandai la adik
adik: hehehe...tp ni adik x pandai buat..tu la ini la( adik membebel)
saya: ambil bantal pura-pura dengar padahal dah mimpi sampai mana dah..hikhik

anyway,
kagum dengan keberanian pesilat cilik ni..
setakat ni x de lagi plan nak buat ap waktu cuti ni..
harap-harap dapat diisi dengan benda-benda yang bermanfaat..






No comments:

Post a Comment